by Matthew V. Veazey|Rigzone Staff| October,
2017
Нефтената
и газовата индустрия трябва да работят по-добре в посоката да се представят пред обществеността, за да се
противопоставят на продължаващата опозиция от различни анти-индустриални сили,
казаха няколко сенатори от три щата, произвеждащи енергия, по време на панелна
дискусия във Вашингтон.
"Опозицията
е постоянна", заяви Henry Cuellar, D-Texas, по време на
Северноамериканския газов форум (NAGF) на Energy Dialogues LLC. "Това
трябва да е постоянно общуване, постоянно говорене за дейностите."
Cuella е
единственият демократ на петчленния панел, отбелязан като "про-енергия,
про-търговия". Той представлява район от Южен Тексас, простиращ се от Сан
Антонио до американско-мексиканската граница, място на шистовата формация Eagle
Ford. Той каза, че един от начините вътрешната нефтена и газовата индустрия да
може по-добре да информира обществеността, е да разпространява факти, които
отслабват широко разпространеното възприятие, че това е “Big Oil” /име, което се използва, за да се опишат
седемте или осемте най-големи публични компании за петрол и газ, известни също
като „суперголеми“/.
"Трябва
да им какажете правилните неща, да им разкажете точната история, защото хората
просто мислят, че нефтът и газът са големите компании, но 88% са малки и средни
компании", каза Cuellar.
Двама от
журналистите, републиканците Скот Типтън от Колорадо и Бил Джонсън от Охайо,
посъветваха индустрията да локализират своите информационни дейности.
"Обяснете
на хората, че това, че това не е голям защитен бизнес", каза Типтън,
добавяйки, че индустрията в родния му щат ефективно използва този подход, като
разказва истории за действителни "хора, които работят в подкрепа на
семействата си".
Локализираните
информационни дейности с акцент върху управлението на околната среда в
отрасъла, също може също да са от полза и са много важни, отбеляза Типтън.
"Хората
в Колорадо са чувствителни към проблемите на околната среда и по този начин ще
трябва да ги запазим за индустрията", каза Типтън.
Джонсън,
чийто източен и южен район на Охайо покрива находищата на шистите Marcellus and
Utica, препоръчва индустрията така да изчисти своята информация и говорене /да
са достъпни/, че семействата да могат да ги обсъждат около масата за вечеря.
"Не
мисля, че ангажираме достатъчно обикновените хора", каза Джонсън, като
отбеляза, че използването на прекалено технически концепции и термини в
обществената информация се превръща в пропуснати възможности за разширяване на
обществената подкрепа за индустрията и за изграждане на защитни сили срещу
противниците. „Такива разговори трябва да правим в трапезарията“.
За да
разработи идеята си, Джонсън очертава следния възможен сценарий, в който
индустрията може да направи посланието си по-достъпно за обществеността: двойка
родители могат по-лесно да си позволят да изпратят детето си в колеж, защото
заводът, в който работи един от тях, позволява на служителите си да увеличат
спестяванията си, защото плащат по-малко за природния газ.
Републиканецът
от Тексас Джо Бартън, бивш председател на Комисията по енергетика и търговия,
който понастоящем е заместник-председател, каза пред участниците в
Северноамериканския газов форум (NAGF), че индустрията трябва да бъде
"ангажирана в общността" и да се "среща с реални хора".
„Бъдете
ангажирани“ - каза Бартън. "Кажете истината. Следвайте закона. Бъдете
добри съседи.“
Blake
Farenthold, от региона на Coastal Bend, Тексас напомни на присъстващите, че
медиите обикновено се фокусират върху нефтената и газовата индустрия, когато
"нещо се обърка".
Farenthold
предположи, че нефтената и газовата индустрия би било добре да напомня на
американците, че те обикновено получават добра стойност за нефтените и газовите
продукти.
"За
нашите автомобили ние плащаме половината за бензина, спрямо това от преди
няколко години, но това е вече е загубено", каза Farenthold.
ТЕКСТЪТ НА СТАТИЯТА МОЖЕ ДА
ВИДИТЕ ТУК
Няма коментари:
Публикуване на коментар